    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tunel świetlny
    Date: Mon, 06 Jun 2011 15:47:31 +0200

    Dnia 06-06-2011 o 15:24:40 quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Planuję dać w łazience na parterze tunel świetlny na suficie. To jedyna
    > możliwość doświetlenia jej wnętrza światłem zzewnątrz.
    > Poddasze mam nieużytkowe.
    > Czy warto się w to bawić czy może jest to jakas mina.
    > Nie wiem... będzie przemarzać, cieknąć stale... itp.
    > Macie jakieś doświadczenia?

    W hurtowni w której kupowałem materiał na dom mieli zamontowany taki
    świetlik po pierwsze żeby zareklamować rozwiązanie, po drugie żeby
    doświetlić miejsce, które rzeczywiście tego potrzebowało. Naprawdę daje to
    dużo światła. Kolega, który buduje nowoczesną kostkę zamontował sobie coś
    takiego - czytał, pytał i stwierdził, że rozwiązanie jest OK.

    --
    PZDR
    Shaman