  • 1. Data: 2011-06-06 13:24:40
    Temat: tunel świetlny
    Od: quent <x...@x...com>

    Planuję dać w łazience na parterze tunel świetlny na suficie. To jedyna
    możliwość doświetlenia jej wnętrza światłem zzewnątrz.
    Poddasze mam nieużytkowe.
    Czy warto się w to bawić czy może jest to jakas mina.
    Nie wiem... będzie przemarzać, cieknąć stale... itp.
    Macie jakieś doświadczenia?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2011-06-06 13:40:50
    Temat: Re: tunel świetlny
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
> [...]
    > Poddasze mam nieużytkowe.
    > Czy warto się w to bawić czy może jest to jakas mina.
    > Nie wiem... będzie przemarzać, cieknąć stale... itp.

    Ja mam w suficie wielkie okno z matową / mleczną dolną szybą. Normalne okno
    tylko szkło jest klejone. Na górze na strychu mam veluxa nad tym.
    Nawet ładnie wyszło.

  • 3. Data: 2011-06-06 13:47:31
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 06-06-2011 o 15:24:40 quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    > Poddasze mam nieużytkowe.
    > Czy warto się w to bawić czy może jest to jakas mina.
    > Nie wiem... będzie przemarzać, cieknąć stale... itp.

    W hurtowni w której kupowałem materiał na dom mieli zamontowany taki
    świetlik po pierwsze żeby zareklamować rozwiązanie, po drugie żeby
    doświetlić miejsce, które rzeczywiście tego potrzebowało. Naprawdę daje to
    dużo światła. Kolega, który buduje nowoczesną kostkę zamontował sobie coś
    takiego - czytał, pytał i stwierdził, że rozwiązanie jest OK.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-06-06 15:06:11
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 6 Cze, 15:40, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Ja mam w suficie wielkie okno z matową / mleczną dolną szybą. Normalne okno
    > tylko szkło jest klejone. Na górze na strychu mam veluxa nad tym.
    > Nawet ładnie wyszło.

    Jak to zaizolowałeś? To "okno" w suficie to zwykłe okno ? z marketu?

  • 5. Data: 2011-06-06 15:31:05
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Nawet ładnie wyszło.

    Jak to zaizolowałeś? To "okno" w suficie to zwykłe okno ? z marketu?

    Mam sufit o grubości powiedzmy 50cm, może 60cm.
    Firma od okien zrobiła mi ramę z szybą zespoloną od spodu mleczna ze szkła
    P4 i to wisi zobie na płaszczyźnie sufitu, a wyżej jest położona szyba chyba
    o grubości 2cm klejona z kilku wartst też w ramie i można po tym chodzić.
    Nie kapie woda w zimia nie skrapla się. Ocieplenie sufitu normalne.

  • 6. Data: 2011-06-06 18:15:49
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

> [...]
    > chodzić.
    > Nie kapie woda w zimia nie skrapla się. Ocieplenie sufitu normalne.

    masz może jakieś zdjęcie?

    --
    -----
    Adam U.

  • 7. Data: 2011-06-07 07:50:29
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > Poddasze mam nieużytkowe.
    > Czy warto się w to bawić czy może jest to jakas mina.
    > Nie wiem... będzie przemarzać, cieknąć stale... itp.

    ja mam tunel z fakro
    są 2 rodzaje. z rurą "miękką" i "sztywną". ja mam ten drugi. jestem bardzo
    zadowolony

  • 8. Data: 2011-06-07 08:19:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Cze, 09:50, "PH" <P...@p...news> wrote:

    > s 2 rodzaje. z rur "mi kk " i "sztywn ". ja mam ten drugi. jestem bardzo
    > zadowolony

    Hm to akurat jest oczywiste, że lepiej mieć sztywną rurę niż miękką :]

    L.