    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tynkowanie ścian pom. gosp. na zewnątrz
    Date: Tue, 27 May 2014 12:17:17 +0200

    W dniu 27.05.2014 08:56, Kris pisze:
    > Gotowa masa tynkarska w workach, mieszasz i tynkujesz.
    > Odwrotnie jak Adam uważam że to łatwiej będzie jak kleić styro+siatka + klej.
    > Nie trzeba kielnią rzucać można normalnie nakładać jak klej do siatki. Tynkowałem
    tak garaż u mamy i wyszło ok

    również mi się wydaje że tynk tradycyjny będzie lepszym wyjściem. Ciężko
    będzie przykleić płytę tak aby wszystkie były w jednej płaszczyźnie,
    szczególnie że ma to być jak najcieńsze. Zresztą też przed przyklejeniem
    styro powinno się przygotować podłoże, między innymi wyrównać.

    Można dostać takie specjalne prowadnice do ściągania tynku, ustawić je
    tak jak należy, zarzucić to tynkiem(gotowa mieszanka z worka) i ściągnąć
    jaką deską/listwą - wyjdzie idealnie równo. To do jakiej konsystencji
    rozrobić tynk i jak go rzucać wyjdzie w praktyce przed skończeniem
    pierwszego worka.