    From: "mirzan" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: ustawa o ogrodach dzialkowych - kolejny projekt
    Date: Sat, 25 Jul 2009 07:57:12 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > oaza zieleni to jest Central Park.
    > Działki to jest oaza socjalizmu, jeszcze przedwojennego.

    Byłem kiedyś u brata w Monachium i tam widziałem wiele ogródków działkowych.
    Ciekawe,skąd sie wzięł u kapitalistów przedwojenny polski socjalizm.
    Natomiast zauważyłem,że jak się do obojętnie jakiego tematu przypnie łatkę
    socjalizmowi,to autor tej łatki ma wrażenie,jakby mu się wskaźnik inteligencji
    podniósł co najmniej do poziomy sławnej Renaty,albo jakby jedną klasę więcej
    ukończył.
    mirzan