  • Data: 2013-04-07 15:04:30
    Temat: Re: ustawienie sterownika IRYD PID
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >witam posiadam kociol o mocy 15KW i sterownik IRYD PID pale w nim dopiero
    >od 3 tygodni na ustawieniach fabrycznych, >dom ma powierzchnie 140m2, na
    >tydzien idzie mi 150 kg eko-groszku, temperatura jest ustawiona na 40
    >stopni,jak >zmienic ustawienia zeby spalal mi mniej opalu?

    To sterownik PID (automatyczny) więc on powinien dbać o prawidłowe spalanie.
    Zobacz jak wygląda popielnik. Czy jest w nim niedopalony ekogroszek , jeśli
    tak to musisz lekko skorygować ilośc podawanego węgla.
    jeśli w popielniku nie ma nic to znaczy że proces spalania jest dobry.

    Pierwsze pytanie te 140m2 to powierchnia całowita domu ? Czy te 140m2
    ogrzewasz ? Czy są tez inne nieogrzewane miejsca ?
    Jaka grubośc ocieplenia ? Czy to pierwszy sezon ?

    Najpierw potrzeba podstawowych danych.