  • Data: 2018-02-03 10:13:42
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 19:29:33 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Pianomat - ROTFL

    Najlepszy możliwy podkład pod panele. Oczywiście wersja 3mm i na wylewkę
    równą jak stół.

    > Problem polega na tym, że zazwyczaj ludzie dają najtańszą piankę
    > polietylenową,

    Czyli problem jednak jest w ludziach, a nie panelach :D

    > Dodam jeszcze, że te wszystkie pianomaty to sztuczny syf.

    Nie pianomaty, tylko pianomat. Jest jeden producent i jeden produkt w
    3, czy 4 grubościach. No jest sztuczny, tak jak panel jest sztuczny,
    i co z tego? ;) On ma spełniać jakieś zadanie i to zadanie spełnia
    doskonale.

    > Bez porównania na desce lakierowanej na połysk jest mniej ślisko jak na
    > panelach.

    Ale wiesz, że mamy XXI wiek i nie ma już jednej państwowej firmy
    produkującej panele tylko kilkadziesiąt firm i kilka tysięcy różnych
    modeli, faktur, powłok? ;) I każdy panel ma też swoją klasę
    antypoślizgową. Możesz kupić panele antypoślizgowe:

    http://www.dd-company.pl/sklep/index.php?p9369,panel
    e-podlogowe-egger-dab-dab-valley-large-h1001

    I wodoodporne nadające się do montażu w kuchni, czy łazience:

    https://bel-pol.pl/panele-podlogowe-/egger/dab-la-ma
    ncha-palony-h1004,p6218,3.html

    Ale dla ciebie panel to panel - każdy taki sam :D
    Kupiłeś panele za 12,99 z biedronki, położyłeś na krzywe posadzki i
    dorabiasz ideologię.

    > Ani żadnych innych metalowych elementów - wszędzie tylko plastik? :D

    A może dlatego, że moje są antystatyczne i się nie elektryzują? ;)

    > Na pianomatach zawsze się będą uginać.

    ROTFL. Na 3mm dość sztywnej piance położonej na równym podłożu?
    Nie ugnie się nawet milimetr jakby chłop 120kg tańczył na jednej nodze.

    > Zapewne masz super hermetyczne uszczelnienia zarówno na łączeniach
    > paneli i przy  ścianie także?

    Żartujesz sobie? Ale takich miejsc w domu gdzie zbiera się kurz jest
    milion dwieście. Panele akurat są całkiem szczelne i łatwo ten kurz
    zebrać mopem.

    > Nie pierdol głupot i nie kłam. Nie rozlewasz wody tylko myjesz zwilżonym
    > i odciśniętym mopem. Czyli jest on raptem wilgotny, a nie mokry.

    Ale wylewam co jakiś czas - przy wyciąganiu mopa z wiadra i przy podlewaniu
    kwiatków :D Ostatnio żona wylała 1l przy podlewaniu choinki.

    > Myślisz, że jak mnie zdyskredytujesz to uleczysz swoją głupotę?

    Głupotę trzeba dyskredytować bo się będzie w narodzie rozprzestrzeniać.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.