  • Data: 2018-02-04 13:29:02
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 04 Feb 2018 01:58:18 -0800, Kris wrote:
    > Użytkownik nie ma wiedzy o panelach więc pisze blędnie ze sa sliskie, ze
    > stukają itp. I nic mi do tego- to wynika tylko z braku wiedzy u niego.
    > Ale pisanie bzdur typu że pod panele kurz włazi, że się uginaja to już
    > wypada sprostować

    Nie po drodze mi się z nikim kłócić, jednak muszę przyznać że w kwestii
    paneli mam zdanie podobne do tego co głosił Uzytkownik (no może poza
    częścią o kurzu i ścieraniu).

    Panele które dane mi było oglądać zachowywały się właśnie tak jak pisał
    Uzytkownik: śliskie, stukają, wyginają przy stąpaniu. W dwóch
    pomieszczeniach sam mam panele, i tak właśnie jest (nie ja kładłem). Na
    parterze natomiast wszędzie mam dwudziestoletnie kafelki - kuchnia,
    salon, jadalnia, łazienka - i nie zmieniłbym tego na nic innego.

    Niewykluczone iż moja opinia dot. paneli wynika z tego że widziałem tylko
    źle położony materiał, lub te nowsze są jakoś lepsze a ja o tym nie wiem
    - niemniej umiem zrozumieć zdanie Uzytkownika bo jest zgodne z moim.

    Mateusz