  • Data: 2011-08-30 16:58:48
    Temat: Re: uziom pionowy - ile
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    4...@l...googlegroups.com..
    .

    > shaman ja cie prooosze... zostaw to elektrykom :) Moim przyrządem zmierze
    opornosc uziemienia z dokładnością do 0,1oma. I nie bedzie to wynik z okienka
    przyrządu, po prostu trzeba wiedziec co sie mierzy. A cena - to dyktuje rynek.

    > b.

    Otóż to - zostaw to elektrykom. Skoro uważasz, że pomiar oporności uziemienia
    z dokładnością 0,1 Ohm jest sensowny i możliwy, to zostaw to tym, którzy
    wiedzą co mierzą.
    Pozdrawiam
    Jarek