  • Data: 2011-05-12 18:56:04
    Temat: Re: visio + excel
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-12 20:10, ptoki pisze:

    > Zrobic zdjecie, zapisac na dysku czy CD. Nawet data sie sama zrobi :)

    Pisałem o zmianie a nie archiwizacji.

    > Hmmm. A jak wyslesz jakies visio (nie wspominam o .doc czy dia czy
    > innym inkscape - no chyba ze dxf) to ci to obsluza albo odesla z
    > adnotacja ze plik jest uszkodzony? :)

    Przesyłasz PDF. To ma być do odczytu.

    Cały czas piszę o koncepcji elektryki, czyli

    http://files.olesnica.pl/Zamowienia/Fundacja/Projekt
    _elektryczny.jpg
    http://pl.pl.allconstructions.com/f/image/filename/0
    /1/10137/3dgkpmont-003.jpg
    http://www.bip.iap.pl/gfx/pwszglogow/files/zamowieni
    a_publiczne/2010/kn-242-4-10/Projekt_elektryczny_I.j
    pg

    M.