  • Data: 2011-05-12 19:09:18
    Temat: Re: visio + excel [OT]
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ----------

    > tak, tzn. nie
    > o pieniądzach nic nie piszę...
    > office full-wypas juz mam i znam, bo używam zawodowo
    >
    > tak samo worek cementu wożę samochodem za xxxxxx dolarów, bo JUŻ MAM,
    > mimo że maluch za 500 zl też by dał radę...

    A ja myślę, że w zupełności wystarczy AutoCad LT 2012 w wersji 5
    stanowiskowej za jedyne 21 tys.
    Nie rozumiem po co przepłacać za jakieś oddzielne programy specjalistyczne,
    każdy do innej instalacji, skoro można wszystko zrobić w takim uniwersalnym
    oprogramowaniu typu CAD. Mam dostęp, dlatego myślę, że taki AutoCad w
    zupełności każdemu wystarczy i bardzo polecam.
    Argumentacja po byku :)