  • Data: 2010-01-14 12:43:58
    Temat: Re: w sprawie wyboru pieca gazowego
    Od: "mK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma nic gorszego dla mlodego malzenstwa niz mieszkanie u rodzicow.
    > Nawet gdy sa super. Mam przyklad wsrod znajomych - i to nie jeden. Nie
    > chcialbym robic takich problemow moim potomkom. Stara zasada mowi, ze
    > lepiej mieszkac 100km za daleko niz 10m za blisko. Sprawdza sie.

    Chcieć, a móc. Skąd wiesz w jakich czasach przyjdzie żyć Twoim potomkom i
    czy bedzie ich stać aby oddzielnie mieszkać. Kwestia czy będziesz chciał
    mieszkać z potomkami też jest oczywiście istotna. Ale lepiej mieć możliwości
    niż potem pluć sobie w twarz. Wcale nie sugeruję aby budować odrazu dom
    250m2, ale żeby był zawsze dodatkowy pokój, lub chociaż możliwość rozbudowy
    domu. Jeżeli myśliśz , że dwóm młodym z dzieckiem wystarczy mały pokoik ze
    wspólną kuchnią i łazienką, to możesz być pewny, że nie będą chcieli z
    własnej woli z Tobą mieszkać.

    > Sprzedaj duzy dom. Mysle ze za zadowalajaca Cie cene latwo nie bedzie.

    Zapewne wydaje Ci się że mały domek sprzedasz szybciej nic bardziej
    mylącego, zawsze jest klient na określony towar. A porównanie mercedesa do
    domu jest nie na miejscu. Mercedesa kupujesz, praktycznie od ręki i nie
    szukasz salonu z pieknym widokiem na góry.

    > po pierwsze nie beda na tym samym poziomie. Poza tym dom to nie tylko
    > rachunki za gaz i prad, ale tez jego obsluga - chocby glupie sprzatanie
    > podlog i mycie okien.

    Tutaj akurat chodziło aby porównać cos tylko z jedną zmienną, czyli różnicą
    w metrażu.
    W przeciwnym wypadku rozmowa nie ma sensu bo wybór wielkości domu nie zależy
    tylko od przyszłych rachunków za ten dom, ale od 2563 innych zmiennych.

    Pozdrawiam
    mK

    4640 (20091126) __________