    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Date: Fri, 19 Nov 2010 20:29:18 +0100

    news:ic69kp$u5q$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, że mają i sam tego już doświadczyłem 2 razy w różnych
    > samochodach.

    Jezdze i jezdzilem roznymi samochodami i w zyciu nie pekl mi ani jeden
    przewod hamulcowy. Jak znam rynek to czesciej rozpadaja sie ze starosci i
    wewnetrznie sie zapychaja powodujac blokowanie tloczkow zaciskow czy
    cylinderkow nie pozwalajac na dystans okladzin hamulcowych, ale chyba
    jeszcze nigdy nie widzialem rozerwanego elastycznego przewodu hamulcowego.
    Natomiast o peknietych wezykach baterii slyszy sie co jakis czas. Rzecz
    jasna o niczym to nie swiadczy, bo to ze ja nie widzialem nie znaczy, ze sie
    nie zdarza, ale jednak stanowczo rzadziej. Jak wezmiemy jeszcze calkowicie
    rozne warunki pracy to nawet nie ma o czym gadac.

    > Co do baterii to preferuję baterie podtynkowe/naścienne o ile umywalka
    > bedzie przy ścianie.
    > W przypadku konieczności montażu baterii naumywalkowych to odradzam
    > łączenie wężykami gumowymi tylko rurkami metalowymi.

    Nie wiem jak to jest z wiekszoscia baterii, ale w moich z zalozenia tzw.
    markowych bo tanich najzwyczajniej sie nie oplaca, producenci na dzien dobry
    montuja elastyczne wezyki montowane gdzies tam w jej wnetrzu. Zmiana wezykow
    na metalowe rurki elastyczne wiaze sie z rozebraniem chyba calej baterii.
    Pozostaje zaufanie do producenta.

    Pozdro.. TK