  • Data: 2009-10-18 06:39:12
    Temat: Re: warunki zabudowy bez wody i prądu ??
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom pisze:

    > Czyli chodz mi o to, czy wydanie warunków zabudowy jest jednoznaczne z
    > możliwością podpięcia prądu i wody? Czy jak już bede chciał podłączyć te
    > media, to się okaże że Eneriga i Wodociągi robią jakieś problemy?

    U mnie zażyczyli sobie, żebym do wniosku o wydanie WZ dołączył warunki z
    wodociągów i ze. Wtedy dopiero rozpoczęli procedurę ustalania, czy i
    jaki obiekt moge zbudować na mojej działce. Nie było zatem możliwości
    wydania WZ bez warunków z wodociągów i ze.

    Zatem... Najpierw warunki z ze i wodociągów, a potem wniosek o WZ.
    Inaczej nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie WZ.

    pozdr.
    robercik-us