  • 1. Data: 2009-10-17 22:23:07
    Temat: warunki zabudowy bez wody i prądu ??
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Witam, czy jest to możliwe, aby działka która ma warunki zabudowy (są
    zapisy, że zaopatrzenie w wodę ma być z wodociągu gminnego w/g warunków
    określonych przez Zakład Usług Komunalnych, to samo z prądem),
    ale mimo tego, że są WZ, potem okaże się że za dociągnięcie wody trzeba
    ileś tam (niestandardowe kwoty) zapłacić i za prąd też?

    Prąd jest po drugiej stronie drogi dojazdowej do działki - w zasadzie
    jeszcze polnej, woda jest w asfalcie oddalonym o kilkanaście metrów, ma
    być ciągniety wodociąg wzdłuż działek od tego asfaltu.

    Czyli chodz mi o to, czy wydanie warunków zabudowy jest jednoznaczne z
    możliwością podpięcia prądu i wody? Czy jak już bede chciał podłączyć te
    media, to się okaże że Eneriga i Wodociągi robią jakieś problemy?

    |----| I
    |----| I
    | S | I
    |----| I
    =========

    M - "moja" działka
    S - działka sąsiada
    = - asfalt
    I - droga dojazdowa z asfaltu do działki M i S

  • 2. Data: 2009-10-18 06:39:12
    Temat: Re: warunki zabudowy bez wody i prądu ??
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Tom pisze:

    > Czyli chodz mi o to, czy wydanie warunków zabudowy jest jednoznaczne z
    > możliwością podpięcia prądu i wody? Czy jak już bede chciał podłączyć te
    > media, to się okaże że Eneriga i Wodociągi robią jakieś problemy?

    U mnie zażyczyli sobie, żebym do wniosku o wydanie WZ dołączył warunki z
    wodociągów i ze. Wtedy dopiero rozpoczęli procedurę ustalania, czy i
    jaki obiekt moge zbudować na mojej działce. Nie było zatem możliwości
    wydania WZ bez warunków z wodociągów i ze.

    Zatem... Najpierw warunki z ze i wodociągów, a potem wniosek o WZ.
    Inaczej nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie WZ.

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2009-10-18 07:57:14
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    Tom pisze:
> [...]
    > możliwością podpięcia prądu i wody? Czy jak już bede chciał podłączyć te
    > media, to się okaże że Eneriga i Wodociągi robią jakieś problemy?

    No ja w warunkach przyłączenia wody miałem że przyłącze wykonuje na
    własny koszt, a chyba razem z Warunkami przyłączenia z ZE przyszedł
    cennik przyłączenia. Wiec możliwości techniczne sa ceny znam. Mój wybór
    czy jadę dalej z tym koksem

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 4. Data: 2009-10-18 13:02:09
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwością podpięcia prądu i wody? Czy jak już bede chciał podłączyć te
    > media, to się okaże że Eneriga i Wodociągi robią jakieś problemy?

    Tak. Może być to nieuzasadnione ekonomicznie dla firm i zrobią w 2015. Wystąp o
    "zapewnienie dostawy".