  • Data: 2010-04-26 10:01:04
    Temat: Re: wąż 3/4 czy 1/2 ?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marek" <m...@m...ma> wrote in message
    news:4bd554b6$1@news.home.net.pl...

    > No tak wszystko mam 3/4 ale złączki są wąskie - czy nie mamy efektu
    > najsłabszego ogniwa ?
    > Może mi ktoś to wyjaśnić ?
    >
    > Pozdrawiam

    Jeżeli złączki są 3/4 to wystarczy, przekroje powinny być takie same.
    Przy odpowiednio małym ciśnieniu, małych przekrojach i dużej długości węża
    przepływ może być zerowy (prawie) i wtedy będziesz z węża nalewał wodę do
    konewki i podlewał ręcznie...
    Moje węże magistralowe mają średnicę 52 mm, do podlewania 32, tyle, że
    działki już nie mam.