  • Data: 2015-01-12 18:33:47
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 18:17:11 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Nie będę im zaglądał do portfeli, ale mam znajomego emeryta, który
    > poszedł ze stanowiska z-cy dyrektora kopalni. Ma 3400 emerytury, to
    > pewnie zarabiał z 8-10 tys.
    > Ale nie o to chodzi.
    > Kupujemy od Ruskich najdroższy gaz w Europie, więc ich stać dotować
    > węgiel i opychać go u nas w dumpingowych cenach. Tym sposobem u nas
    > kopalnie się pozamyka, a potem Niemcy będą nam sprzedawać energię, a
    > Ruscy węgiel, gaz, ropę i energię.
    > Nie rozumiem jednego: jak Ruscy zablokowali import jabłek to Sawicki
> [...]

    Znowu powołam się na dzisiejsze informacje z tvp info. Rząd nie może dać kopalniom
    pieniędzy na wypłaty pensji bo to duża kwota a przepisy unijne zabraniają takich
    działań. Jacyś dziennikarze to drążyli. Spółki węglowe chciały zgodę na wyemitowanie
    obligacji. I taką zgodę dostały. Ale nikt nie chciał kupić tych obligacji. Nawet
    górnicy nie chcieli ich kupować. A w telewizji ci sami górnicy pierdolą bez sensu o
    ojczyźnie, patriotyzmie i jak bardzo są potrzebni. Nie są potrzebni. Przed chwilą w
    tvp info jakiś gostek powiedział że węgiel z Syberii razem z transportem jest 10%
    tańszy od tego z polskich kopalń. Twoje marzenia są bez sensu bo jak kupić tańszy
    węgiel z Syberii to wszystko co piszesz będzie bardziej opłacalne.