  • Data: 2011-04-07 07:41:36
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-06 21:01, quent pisze:

    > No to fak.
    > 15zł/m2 pow. związane z działalnością gospodarczą (u mnie wyjdzie 750zł)
    > 0,5zł/m2 pow. mieszkalna (u mnie 66,5zł)
    > Rożnica spora.
    > Jednak podatek od nieruchomosci można AFAIK wrzucić w koszty.

    U mnie za 25 m2 wychodziło prawie 900 zł

    Nie wiem jak to jest -
    ale to osobny budynek i czy przypadkiem nie jest tak, że już do końca
    jego żywota będzie on obiektem o przeznaczeniu handlowo przemysłowym
    (czy jak się to tam nazywa) i czy czasem mimo przejścia na emeryturę nie
    będziesz dalej musiał za niego płacić jakby była to działalność
    gospodarcza???

    Oczywiście nie wiem - mogę tylko przypuszczać i się domyślać.
    No ale t już prosta sprawa byś sobie sprawdził - 1 tel do urzędu :)

    > W sumie to mam pozwolenie na budowę tego wszystkiego więc wszystkie
    > zgody już chyba mam.

    Pewnie tak jest - zostaje jeszcze koszt, no ale z tego co widzę wart
    jest on poniesienia by mieć tak jak zrobiłeś - nie widać tylko jak to
    wpisuje się w krajobraz.

    Nie masz nigdzie garażu, i miejsce dla samochodu na trawie nawet z
    kratką to nie porozumienie. No ale pewnie masz to jakoś rozwiązane - na
    planach tego nie widać.

    Ariusz