  • Data: 2011-04-16 20:06:20
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4da9bacb$1@news.home.net.pl...

    > Zły przykład. Są nakazy które zwiększają naszą wolność i takie, które ją
    > ograniczają. Już o tym pisałem.
    > Zastanów się, na prawdę łatwo je od siebie odróżnić

    Nakazy zwiekszajace wolnosc? To jakies pomieszanie z poplataniem.

    > W normalnym świecie lumy żyją w lumpiarskich dzielnicach. Tylko w
    > socjalizmie jest jak zwykle inaczej. Choćbyś wymyślił setki podobnych
    > bezsensownych praw to tego nie zmienisz.

    Dla czego?
    Nie wolno pic na ulicy, w parku, plazy. Nie wolno uzywac, palic gdzie sie
    chce... To prawo gwarantuje mi, ze jak kolesie zrobia sobie pijacka impreze
    pod moim plotem to ja mam na to wplyw.
    I zastanow sie, gdzie sa lumpiarskie dzielnice. Zagadnienie bedace w
    zainteresowaniu takiej dziedziny jak geografia ekonomiczna zwane morfologia
    miast wskazuje, ze przewazajaca wiekszosc lumpiarskich dzielnic to scisle
    obrzeza centrow miast. Dalej sa bogatsze dzielnice, sypialnie dyzych miast i
    tworzace sie subcentrta. Dzieje sie tak dla tego, ze bogate scisle centrum
    zastepuje czesc starego miasta a te graniczne dzielnice to byle granice
    rozbudowujacego sie miasta, gdzie mieszkala biedota. Nie ma szans, zeby
    lumpow w miescie nie widziec gdyby nie prawo. Zreszta to nie musza byc lumpy
    a zwykle miejskie wiesniaki.

    > Jestem bogaty, mam liczną rodzinę i setki jeszcze innych powodów dla
    > których nie potrzebuję żadnego ubezpieczenia.

    Ale ja go potrzebuje zeby nie czekac by sie okazalo, ze jestes bogaty a
    rodzina nie ma Ciebie w d.., tylko ide i zglaszam szkode u Twojego
    ubezpieczyciela i tyle mnie to obchodzi. Za dwa tygodnie najdalej mam
    wyplacona szkode. Ale jest inny problem. Nie ubezpieczaja sie zwykle ludzie
    nie bogaci a Ci ktorym wiecznie na wszystko brakuje. Dzieki ubezpieczeniom
    nigdy nie mialem problemu z odszkodowaniem. O sprawcy slyszalem tylko raz, a
    sprawa byla ogarnieta szybko.

    Pozdro.. TK