  • Data: 2011-04-18 18:09:15
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-18 19:55, Marek Dyjor pisze:
    > zachowuje dziecinną zdolność to pisania wprost co myślę o głupocie, bez
    > owijania w piękne słówka. To bardzo cenna zdolność.

    Ja także piszę wprost o Twoim dziecinnym zachowaniu. Zresztą powtarzasz
    się, nie wiem po co. Wcześniej już mi to pisałeś. Możliwe, że jestem
    głupcem jednak na tyle rozgarniętym, żeby zrozumieć jak mi to powiesz
    raz. Jak będziesz się ciągle powtarzał to zasilisz szeregi Troli w moim
    KF. Zachęcam jednak do konstruktywnej krytyki, wszyscy przecież jesteśmy
    tu po to (mimo oftopa) aby się czegoś nauczyć. No chyba, że Ty tu jesteś
    z innego powodu.