    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Date: Sun, 17 Apr 2011 21:55:29 +0200
    <4d9cb621$1@news.home.net.pl> <inkr02$koj$1@news.onet.pl>
    <4d9df47d$1@news.home.net.pl> <inl95r$ia2$1@news.onet.pl>
    <4d9ea407$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <innjvi$b81$1@news.onet.pl>
    <4d9f5e35$1@news.home.net.pl> <innvqs$pd3$1@news.onet.pl>
    <inp80f$khr$1@news.onet.pl> <int2ia$dnr$1@news.onet.pl>
    <int4m0$lpu$1@news.onet.pl> <int5tb$q9j$1@news.onet.pl>
    <inutti$b9$1@news.onet.pl> <invgm9$g3a$1@news.onet.pl>
    <invmt0$m60$1@opal.futuro.pl> <invni6$eon$1@news.onet.pl>
    <invnsu$od6$1@opal.futuro.pl> <invptl$o07$1@news.onet.pl>
    <invrm1$vic$1@news.onet.pl> <invt38$527$1@news.onet.pl>
    <io08d2$ths$1@opal.futuro.pl> <io25a8$os8$1@news.onet.pl>
    <4da546c0$0$2457$65785112@news.neostrada.pl> <io3kd3$aon$1@news.onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > Powalający argument. Zalegalizujmy rozboje to przestępczość w tym
    > zakresie tez spadnei do zera.

    Analogia z dupy, zdelegalizujmy rozwody i zdradę małżeńską(do 5 lat
    odsiadki, w recydywie do 15)
    bo rozwody i zdrada rujnują rodzinę.

    Cholerni totalitaryści nie potrafią zrozumieć że państwu wara od tego co
    obywatel robi ze swoim życiem. To jest przeżytek dawnego myślenia gdzie
    obywatel był własnością państwa bo to państwo miało tylko prawo decydować o
    jego życiu, wysyłając go np na wojnę.

    Jak kto chce pić niech pije jak chce jeść strychninę co rano to jego
    cholerny problem.

    Jakoś dziwnie państwo nie chce dbać o nasze zdrowie i nic nie robi z
    nafaszerowaną chemią gównianą żywnością którą sie trujemy od dawna.

    > Za to na kazdym rogu szkoły będzie pieknie oklejony sklepik z
    > promocjami itp.

    zupełnie jak teraz z alkoholem.

    > Małolaci sobie z tym poradzą.

    podobnie jak teraz z alkoholem

    > Do ominiecia

    Jak obywatel zaczną też pilnować swojego interesu to nie do ominięcia.

    > Nie wiem co ma zwiększenie dostepności prochów wspólnego ze
    > zwiekszeniem świadomości rodziców. Teraz rodzice wiedza że to
    > szkodliwe i nielegalne, a jak będzie legalne to jeszcze gorzej

    Powiem więcej rodzice gówno wiedzą i mają tak naprawdę w dupie swoje dzieci,
    takie dzieci zostają potem narkomanami i alkoholikami czy bandytami.

    > I co to da?

    Może to że narkotyki będą czyste nie będą zawierały toksycznych domieszek
    które to właśnie zabijają narkomanów. Gdyby jedynym dostępnym alkoholem był
    alkohol produkowany przez gangsterów, ludzie by padali jak muchy.

    > Opadatkujmy tez np rozboje- zwód "rozbójnik"

    Analogia z dupy.