  • Data: 2011-04-20 21:36:17
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 21:24, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Bym ich w ogóle nie leczyl. Ich sprawa, nawet wiecej ubezpieczenie nie
    > powinno pokrywac leczenia ludzi po wypadkach pod wplywem alkoholu.

    W takim razie nie powinnismy tez leczyc wiekszosci ludzi chorych na
    raka pluc, krtani i powinnismy zlikwidowac wszystkie panstwowe zaklady
    gdzie lecza sie alkoholicy, a ci kierowani przez sady na przymusowe
    leczenie - niech sami za to placa. Mi to odpowiada i pasuje. Nie pale,
    pije okazjonalnie (i glownie zdrowe na nerki piwo;) wiec nic mi nie
    grozi. Ale dziwnym trafem wiekszosc ludzi, ktorzy sa przeciwni
    legalizacji dragow - na pewno nie poparlaby tego pomyslu. To jest
    hipokryzja i koniec :) Prawo powinno byc rowne wobec wszystkich.
    Leczymy wszystkich narkomanow (alkoholikow, palaczy i tych bioracych
    kokaine i inne mocne / twarde srodki) albo zadnego! Dopuszczamy
    sprzedaz narkotykow (wodki, fajek, marihuany, amfetaminy i innych)
    albo zakazujemy! Przeciez wiekszosc tych substancji stosowana w
    umiarze jest nieszkodliwa, a stosowana w nadmiarze - trujaca lub/i
    smiertelna (oprocz marychy;) wiec co jest do cholery..

    Kris - piszesz, ze znasz wielu ludzi pijacych - a znasz alkoholikow?
    Przeciez na kazdym wiekszym osiedlu jest przynajmniej kilku, jak nie
    kilkudziesieciu takich meneli co po pijaku leja swoje zony i dzieci i
    awanturuja sie do rana. To jest problem znany chyba kazdemu,
    przynajmniej ze slyszenia! Alkohol jest po stokroc gorszy w dzialaniu
    (zarowno w zachowaniu tuz po zazyciu jak i dlugoterminowo na zdrowie)
    niz taka marycha. No to czemu ona jest zakazana!!? Mi jakos specjalnie
    na tym nie zalezy bo pewnie i tak bym nie palil - jak bede mial ochote
    to sobie skombinuje jakimis lewymi zrodlami. Tylko razi mnie ta
    niekonsekwencja w naszym prawie :)
    pozdr.

    --
    Adam