  • Data: 2011-04-21 09:46:02
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 09:53, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    > rozumiem, że piszesz o papierosach :) Podaj mi wiarygodne źródło, które
    > gdzie jest udowodniona w sposób prosty ta zależność - miedzy rakiem płuc
    > a paleniem papierosów :) Najśmieszniejsze jest to, że w tym przypadku
    > każdy podaje związek przyczynowo-skutkowy na podstawie " bo wszyscy to
    > wiedzą" :) Ja zaś mogę równie dobrze twierdzić, że herbata powoduje raka
    > płuc. Zobacz ile osób, które umarło na raka płuc paliło papierosy, a ilu
    > piło herbatę :)

    Palacz sie odezwal ;)

    Jakies przyczyny wprowadzenia napisow w stylu "palenie powoduje raka i
    choroby serca" musialy byc. Jakas przyczyna wprowadzenia zakazu
    palenia w miejscach publicznych (to jest piekne!!) tez musiala byc.
    Przypuszczam, ze statystyki to wszystko potwierdzaja. Zreszta jak w
    paleniu mozna nie szukac przyczyn chorob, jak palac faje wciagasz tyle
    rakotworczego syfu ze ho ho.
    pozdr.

    --
    Adam