  • Data: 2012-08-07 17:42:04
    Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:rht128tgbud3ca4trv579do9udq8gqr7s0@4ax.com...
    > Bożena <newsowe@__gmail.com> napisał(a):
    >
    > jak ktos twierdzi, ze klima to rzecz obowiazkowa to chyba musialo sie mu
    > sie od tego upalu cos w glowke stac.

    Jak ktos twierdzi, ze tu pisza o jakichs obowiazkach "to chyba musialo sie
    mu sie od tego upalu cos w glowke stac".

    BTW z klima mam czasem 26 stopni i jest komfortowo, ale przy wylaczonej 23
    stopnie potrafia byc malo przyjemne - nie, nie bede tlumaczyl dlaczego tak
    jest, bo i tak przeinaczysz jak i powyzsze

    Najciekawsze jet to, ze najwecej o tym, ze klima jest niepotrzebna wiedza
    ci, ktorzy jej nie uzywaja.