    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wiatr z kontaktów
    Date: Sun, 18 Oct 2009 00:28:48 +0200

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbcq4f$mg6$1@inews.gazeta.pl...

    > nie musi czytać to czy ma się wentylację i czy jest potrzebna zależy od
    > tego
    > kto budował lub mieszka i to niech będzie jego problem

    Jego problem, ale Ty starasz sie radzic autorytatywnie dopychac welne pod
    same deski. Jak bedzie kicha to wezmiesz odpowiedzialnosc za slowa?

    > nie baw się w aptekę ja nie mówię o idealności połączeń w budownictwie bo
    > takich nie ma no może poza wodą i gazem ale ilość tych szpar w folii na
    > połączeniach nie gwarantuje tego że wełna będzie zawilgocona
    > nie przesadzaj

    Moze okazac sie ze to proces, a nie jednodniowy wybryk. Ta welna przez lata
    moze tracic wlasciwosci izolacyjne a wyschnac jej jest znacznie trudniej jak
    nasiaknac. Co z deskami nie trzeba sie zastanawiac.

    > o to mi chodziło pewnie już sam zrozumiałeś i to mi wystarczy

    Czasem braknie argumentow nie dla tego ze ktos sie z kims zgadza...

    > ludzie tak mają owczy pęd jeden pierdnie reszta robi tak samo wystarczy mi
    > że znajdą się jednostki myslące a reszta buractwa mnie nie interesuje

    Nie no jasne. Zrobienie szczeliny wentylacyjnej pod deskami to tysiace
    zlotych. Lepiej dopchnac na przekor wszystkim te welne do samych desek i
    miec nadzieje, ze Olob mial racje. Tyle ze przykladow na kichowate deski pod
    takim cudakiem jest tyle ile dachow widziano po rozbiorkach. Te deski
    kompletnie do niczego sie nie nadaja, sam takie widzialem. Mozna z nich
    gwozdzie palcami wyciagac, no ale Ty zrob jak chcesz. Ja co mialem napisc to
    napisalem, temat zostal wyczerpany wiec EOT.

    Pozdro.. TK