  • Data: 2009-10-18 12:15:14
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbf0at$njb$1@news.onet.pl...

    > Ja am nie wiem. Cena foli niepowala chociaż zawsze to jakiś wydatek.
    > Tylko jakos tak nie mogę sobie wyobrazic tej wilgoci z sypialni
    > "przeciskajacej" się przez G-K w kierunku wełny.

    To zalezy co i jak czesto bedziesz robil w tej sypialni. :-))

    >Nawet jak się wilgoć "przeciśnie" to bez foli trafi do welny i dalej
    >przeciśnie się do szczeliny wentylacyjnej i wywieje ją.

    Tu sa tacy co w ogole podwazaja sens tej szczeliny, fakt nie bez foli,
    narazie. :-)

    > Jak bedzie folia pod G-K to coo wtedy z ta wilgocią: "przeciskać" sie
    > przez plyty będzie i co dalej? Zostanie w G-K?

    Wilgotnosc plyty bedzie rowna wilgotnosci pomieszczenia. Ale jest inne ale.
    Ponad welna jest punkt rosy. Ta wilgoc sie tam wykropli i dostanie sie, co
    nie trudno sobie wyobrazic do welny. Lepiej chyba jednak dac te folie i
    pozostac przy szczelinie. :-)

    Pozdro.. TK