  • Data: 2012-05-05 22:00:00
    Temat: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skryba napisał:

    > Ja, tam się nie znam, ale tak mi się zdaje, że w każdym
    > Polski regionie po 22,00 pszczół nie usłyszysz.
    > Czasami w okolicy dobranocki pszczółka Maja się objawia.

    We wtorek zakwitły bzy. Tak dosyć nieśmiało. Ale w środę kwiaty miały
    już pełną gębą. Trzy dni tak kwitły w ciszy. Pszczoły zwiedziały się
    o tym dopiero dzisiaj. Od rana brzęczą aż miło. Z pszczołami nigdy
    nic nie wiadomo.

    Pszczoły pszczołami, a w zeszłym tygodniu przyleciał do mnie trzmiel.
    Jeden. Za to gruby. Ale po co ja takie rzeczy piszę, każdy wie, że
    trzmiele grube. Wleciał przez uchylone okno i bzyczy. Patrzę na niego,
    całkiem zadbany, skrzydełka lśniące, wszystko jak należy. Okno mam
    od północy, a ten leciał ku słońcu, no i wpadł. Biorę go, niosę do
    południowego okna od ogrodu i wypuszczam. Poleciał. Kwadrans późnej
    idę do ogrodu po wytchnienie i natchnienie. Po chwili słyszę basowe
    "bzzz". A tuś mi bratku. Dobra, fajnie żeś jest, ale bierz się do
    roboty i zapylaj. Czy zapylał, tego nie wiem, ale ja musiałem zaraz
    zapylać do furtki, bo tam listonosz z poleconym. Ledwie zdążyłem
    podpisać, a ten znowu przy mnie. Aż się poczciarz zainteresował.
    Mówię mu -- spokojnie, oswojony. Gruby jakby tylko na to czekał
    i siada mu na papiery.

    Ja nic przeciwko temu nie mam, ale dawniej tak nie bywało, że owad
    latał za człowiekiem niby pies jaki. Idzie nowe, czy co?

    Jarek

    --
    Tu biedny Dreptak o ścianę uderzył głową trzy razy...
    Oj, można się, można przywiązać i do najgorszej zarazy!