  • Data: 2009-06-27 14:57:52
    Temat: Re: wielkość sedesu a wielkość łazienki
    Od: Nux <y...@p...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rentier pisze:
    .Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada
    > sedesik super (V&B pure stone)
    > Co sądzicie?

    Mam ten sam model w stosunkowo małej łazience. Komponuje się wszystko
    całkiem nieźle, ale to chyba zasługa też innych rzeczy, typu
    rozmieszczenia sprzętu i dobranych kolorów (głównie biel). Niestety u
    mnie kibel ten jest (jak dla mnie) zamontowany za nisko i "ciężko się
    wstaje" :)(górna krawędź muszli bez klapy jest na 38 cm, teraz już wiem,
    że to za nisko jak dla mnie - a wysoka jestem )
    Co jeszcze można rzec jako użytkownik, dla dziecka kibel jest za duży,
    dla teściowej dobry :) Łatwo się myje dzięki tej specjalnej powłoce, ale
    lepiej mieć szczotkę do kibla nie w kształcie walca, a taką jaki jest
    otwór czyli w kształcie prostopadłościanu- bo inaczej ciężko dotrzeć w
    kąty. Acha jeśli masz jeszcze do tego kompletu umywalkę i kran to
    ostrzegam, że fajną będziesz miał zabawę w ustawieniu tego sprzętu tak
    aby woda nie wylewała się z tego "kamienia". Powodzenia i miłego
    użytkowania :)
    Pozdrawiam
    Yoja