  • Data: 2011-02-24 18:02:03
    Temat: Re: wieniec na scianie kolankowej - czy zalecany?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik adi napisał:

    > pewnie i wytrzyma ale ja bym sobie czegoś takiego u siebie nie zrobił ,
    > widziałem już taki dach który złożył się jak domek z kart, napewno
    > takowy drugi wieniec pomoże i jest wszystko bardziej wytrzymałe
    > konstrukcyjnie a koszta jego są znikome

    Ja myślę jednak, że wszystko jest kwestią konstrukcji i kształtu dachu.
    Musiałbyś widzieć mój... :-).
    Poza tym inaczej ma się sprawa z dachem czterospadowym, a inaczej z
    dwuspadowym.
    Przy czterospadowym sam bym raczej nalegał na zrobienie dodatkowego
    wieńca, przy dwuspadowym jednak znaczącą rolę odgrywają szczyty, no i ta
    konstrukcja, jak jest wszystko dobrze policzone, to i wieniec nie będzie
    potrzebny, ale jak źle, to wieniec nie pomoże :-).

    pozdr
    Robert G.