  • Data: 2015-02-03 20:08:51
    Temat: Re: wiertarka
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-02 o 22:51, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Co powiecie o tej wiertarce za 79 zł?
    > http://www.biedronka.pl/pl/press,id,233,title,Dla-do
    mowych-majsterkowiczow

    > Potrzebuję wiertarkę do drobnych prac w mieszkaniu z płyt żelbetonowych
    > oraz na działce.
    > Sprawdzi się do takich prac, przy mocy 710 W?

    Co się porobiło, wszyscy piszą co to oni Celmą nie robili.
    To nie jest stara dobra Celma!
    Kupiłem coś podobnego w Lidlu i po 4 otworach w cegle parzy w łapy. Nie
    wyobrażam sobie czegoś takiego do żelbetu.
    Nawet jak wierciłem akumulatorówką AEG to się spociłem zanim otwór
    zrobiła. A sprzęt nie byle jaki.

    Do żelbetu pneumatyczna młotowiertarka a nie tanie chińskie popierdółki.
    Mam zielonego Boscha młotowiertarkę do takich prac. Zresztą jakakolwiek
    marketowa (chociażby i Einhell) młotowiertarka pneumatyczna SDS da sobie
    rady.

    To coś to na działkę się nada.

    Pozdrawiam.

    --