  • Data: 2015-02-05 11:25:21
    Temat: Re: wiertarka
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-05 00:01, Uzytkownik pisze:
    (...)

    > Normalne młotowiertarki z udarem pneumatycznym mają sprzęgła, które w
    > razie zablokowania wiertła w ścianie powoduje, że silnik się obraca, a
    > wiertło stoi. Dzięki temu zabezpiecza rękę przed kontuzją.
    > Ktoś w tym wątku napisał, że moc wiertarki 710W to stanowczo za mało.
    (...)

    Obejrzałam w "Mrówce" sprzęt i przymierzyłam do mojej dłoni.
    Większość za ciężka i za gruba jak na moje właściwości fizyczne.
    Tylko jedna, Skill Masters 600 W i 1,5 J udaru (249 zł) pasowała mi do
    ręki. Cena podobno okazyjna.
    Nie wiem czy ma sprzęgło przeciążeniowe.
    Kupno w sklepach internetowych raczej odpada, bo muszę mieć możliwość
    wziąć sprzęt do ręki i sprawdzić czy utrzymam.

    Krcyha