    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wiertarka/mieszarka ?
    Date: Tue, 15 May 2012 01:20:35 -0700 (PDT)

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 09:04:49 UTC+2 użytkownik purflux napisał:
    > Witam.
    > Poszukuje wiertarki uniwersalnej.
    > Najbardziej zależy mi na możliwości mieszania zapraw i wierceniu w ścianach.
    > Będę ocieplał budynek i muszę czymś mieszać klej do styropianu/siatki oraz
    > wiercić otwory pod kołki do styropianu.
    >
    > Cena +/- 200-250zł
    >
    > Przydałby się udar oraz 2 biegi - udar do wiercenia i wolniejszy bieg do
    > mieszania zapraw.

    Byle jaka, pierwsza z brzegu z SDSem. Do tego kup porzadne mieszadlo z uchwytem SDS.
    Nie kupuj mieszadelek z prostym pretem do ktorego musisz uzywac przejsciowki SDS <>
    zacisk, bo bedziesz sie tylko wkurzal :) Porzadne mieszadlo do zapraw z uchwytem SDS
    (40-50 pln wydasz) i jak najmocniejsza wiertarke udarowa znajdziesz. U mnie cala
    budowe wiercila i mieszala w ten sposob wiertarka 920W z Einhella (niebieska) -
    chodzi do dzisiaj choc przezyla tyle ze ho ho (w miedzyczasie spalilem
    profesjonalnego DeWalta za 800 pln, Einhell zrobil 10 x wiecej roboty i dziala do
    dzis ;)
    pozdr.

    --
    Adam