  • 1. Data: 2012-05-15 09:04:49
    Temat: wiertarka/mieszarka ?
    Od: " purflux" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Poszukuje wiertarki uniwersalnej.
    Najbardziej zależy mi na możliwości mieszania zapraw i wierceniu w ścianach.
    Będę ocieplał budynek i muszę czymś mieszać klej do styropianu/siatki oraz
    wiercić otwory pod kołki do styropianu.

    Cena +/- 200-250zł

    Przydałby się udar oraz 2 biegi - udar do wiercenia i wolniejszy bieg do
    mieszania zapraw.
    Czy da radę kupić wiertarkę w tej cenie która zarówno wywierci dziury w
    ścianie jak i wymiesza klej do styropianu ??? Czy muszę kupić osobno wiertarkę
    i "mieszarkę"?

    Ewentualnie mieszalnik kupie np taki:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/504/comp/3144917
    Dużo dobrego czytałem na temat firmy celma i chyba byłby to lepszy wybór niż
    mieszalniki takich firm jak: bass polska , falontech czy eurotec

    Wiertarkę mogę zamówić za punkty zgromadzone za tankowanie na stacji shell:
    1.
    https://www.shellsmart.com/smart/catalog/ShowProduct
    .html?prodID=4&site=pl-pl&pId=9434610891&pType=c
    2.
    https://www.shellsmart.com/smart/catalog/ShowProduct
    .html?prodID=7&site=pl-pl&pId=9434525601&pType=c

  • 2. Data: 2012-05-15 10:20:35
    Temat: Re: wiertarka/mieszarka ?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 09:04:49 UTC+2 użytkownik purflux napisał:
> [...]
    >
    > Cena +/- 200-250zł
    >
    > Przydałby się udar oraz 2 biegi - udar do wiercenia i wolniejszy bieg do

    Byle jaka, pierwsza z brzegu z SDSem. Do tego kup porzadne mieszadlo z uchwytem SDS.
    Nie kupuj mieszadelek z prostym pretem do ktorego musisz uzywac przejsciowki SDS <>
    zacisk, bo bedziesz sie tylko wkurzal :) Porzadne mieszadlo do zapraw z uchwytem SDS
    (40-50 pln wydasz) i jak najmocniejsza wiertarke udarowa znajdziesz. U mnie cala
    budowe wiercila i mieszala w ten sposob wiertarka 920W z Einhella (niebieska) -
    chodzi do dzisiaj choc przezyla tyle ze ho ho (w miedzyczasie spalilem
    profesjonalnego DeWalta za 800 pln, Einhell zrobil 10 x wiecej roboty i dziala do
    dzis ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-05-15 14:06:47
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    takiecos byloby ok ?
    http://allegro.pl/mlotowiertarka-sthor-79036-1100w-s
    ds-3-funkcyjna-i2336341337.html
    2 lata gw

    w castoramie polecano mi mac alister
    Na razie mi się nie spieszy ( ocieplenie planuje na jesien )

  • 4. Data: 2012-05-16 18:36:35
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik " purflux" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Poszukuje wiertarki uniwersalnej.
    dowolna młotowiertarka z oferty narketów lub brandów eurotec, falontech itp.
    Dobrze nadają się te o mocy 1400-1500W

  • 5. Data: 2012-05-28 10:46:31
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 16 Maj, 18:36, "Jackare" <1...@t...com.pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:josv6g$1jn$1@inews.gazeta.pl...> Witam.

    > dowolna młotowiertarka z oferty narketów lub brandów eurotec, falontech itp.

    http://www.narzedzianonstop.pl/elektronarzedzia/wier
    tarki-udarowe/p,wiertarka-udarowa-1050w-uchwyt-samoz
    aciskowy-tryton,11215.html

    http://www.narzedzianonstop.pl/f/mieszad%C5%82,t/

    Krzysiek