    From: mayky <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: wiertnica spalinowa - pytanie
    Date: Mon, 04 Jan 2010 06:02:02 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    > Silnik wygląda na "wykaszarkopodobny",
    > czyli z ew. częściami nie powinno być problemu.
    > Czy te 2,8 KM wystarczy - nie wiem,
    > niech wypowie sie ktoś kto używał.

    znalazlem jak inny kolega podpowiadal tego ole-maca
    no ale przepasc cenowa bo ze swidrem ponad 2500 zl

    > Odpowiedz sobie na pytanie,
    > czy będziesz tego jeszcze później potrzebował
    > i jak ma się cena zakupu do ceny wypożyczenia
    > czegoś mocniejszego (o ile jest taka możliwość).

    u mnie wiekszy swider w wypozyczalni dostane na weekend
    za cos 150 zl tyle ze upierdiwe jest dowozenie oddawanie
    i wiadomo ze za jednym rzutem wszystkich otworow sie nie zrobi
    wiec beda dwa trzy pozyczenia minimum to juz robi sie 500 prawie
    dlatego zastanawiam sie nad kupnem takiego no name
    Poza tym nawet jak te doceolowe otwory wykonam to w 50 arowym ogrodzie
    zawsze sie cos znajdzie do zrobienia pozniej takim sprzetem mysle sobie .

    > Miałem do zrobienia ~100 dziur pod slupki do ogrodzenia.
    > Kręciliśmy ręcznym świdrem 150 i "okopywalśmyi" szpadlem.
    > Lita, twarda, nigdy nie ruszana glina.
    > Więcej tego błędu bym nie zrobił.

    no właśnie ja tez mam ponad 300 mb ogrodzenia do zrobienia
    do tego nasadzenie tuji i czesc dzialki obsadzenie "lasem"
    Wkopywałem jeszcze w pazdzierniku z 12 drzewek no i przyznam
    ze nie mozna bylo tego rozpatrywac w kontekscie
    " sportu czy przyjemnosci" majac przed oczami wspomniane 300 dziur.

    Nic to dzieki za uwagi

    MAYKY