  • Data: 2011-10-11 06:05:09
    Temat: Re: więźba na zimę
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakiś czas temu pytałem tutaj czy można zostawić strop na zimę bez
    > dachu...
    > Szczęśliwie aura dopisała i budynek już prawie cały stoi a teraz ekipa
    > zaczyna montować więźbę. Oczywiście chciałbym zrobić jeszcze w tym roku
    > pokrycie dachowe, ale istnieje ryzyko, że nie zdążę... Czy więźba może
    > zostać pozostawiona sama sobie na zimę? Jakieś zagrożenia?

    Moze sie myle ale dach mozna klasc w mrozach nawet , no chyba ,że ekipa sie
    bedzie buntowac.:)
    BTW jestem na podobnym etapie co ty i z tego co piszesz podobny dach i
    powierzchnie. Mam ambitny plan ,żeby zamknąć budowę na zimę , grzać tam
    sobie jakąś kozą i powoli dłubac instalacje , ocieplać poddasze itp. Czy
    możesz przypomnieć jaki masz projekt ?

    pozdr.
    mihal