  • Data: 2011-10-11 04:07:52
    Temat: Re: więźba na zimę
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik brunet.wp napisał:

    > jakiś czas temu pytałem tutaj czy można zostawić strop na zimę bez
    > dachu... Szczęśliwie aura dopisała i budynek już prawie cały stoi a
    > teraz ekipa zaczyna montować więźbę. Oczywiście chciałbym zrobić jeszcze
    > w tym roku pokrycie dachowe, ale istnieje ryzyko, że nie zdążę... Czy
    > więźba może zostać pozostawiona sama sobie na zimę? Jakieś zagrożenia?

    Jak chcesz kłaść blachę, to zrób koniecznie deskowanie, na to daj papę i
    jak nawet nie zdążysz, to spokojnie dach jest zdatny do użytkowania
    przez jakiś czas. Ludzie tak latami czekają na przypływ gotówki :-).
    Potem to i dachówkę możesz ułożyć, ale skoro chcesz blachę, to pewnie
    nie dałeś odpowiednich przekrojów elementów tej więźby.

    To już przepadło...
    Ja tam dachu z blachy jakoś nie uważam za dach na dom :-))). Ale to
    tylko taka moja luźna i całkowicie subiektywna uwaga... :-)

    pozdr
    Robert G.