  • Data: 2011-10-11 13:37:48
    Temat: Re: więźba na zimę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    g2000yqo.googlegroups.com...

    >Ja na toprocka mialem w hurtowni rabat 56% (w porownaniu do cen
    >katalogowych oczywiscie). Najwyzszy w historii moich zakupow :D

    Jak już o rabatach to faktycznie na wełne miałem cos ok 50%, na grzejniki
    48%chyba a na przewody elektryczne to coś koło 75% rabatu.
    Po takich doświadczeniach to wcale nie rozmawiam z handlowcami którzy mi w
    ofercie daja ceny tzw sugerowane producenta lub wielkodusznie od tych cen 5%
    rabatu;))