    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: więźba na zimę
    Date: Tue, 11 Oct 2011 21:53:19 +0200

    news:2ba28855-abdd-4bce-827c-d52e27594dd8@5g2000yqo.
    googlegroups.com...
    On 11 Paź, 14:02, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > Ale tak jest ze wszystkimi chyba materialami....
    > Jak wlazlem na strone Rockwoola to cena u nich Toprocka 15cm to cos
    > 36zl/m2
    > jak dobrze pamietam
    > a w jednej hurtowni dostalem za 18pln/m2 brutto mimo tego ze kumpel
    > budowlaniec dal namiar na swojego znajomego przez ktorego welne bierze na
    > wszystkie budowy gdzie mi zaoferowano za 21,70 brutto /m2

    Ja na toprocka mialem w hurtowni rabat 56% (w porownaniu do cen
    katalogowych oczywiscie). Najwyzszy w historii moich zakupow :D
    pozdr.

    --
    Adam

    Adamie dlatego twierdze ze u nas rynek jest chory.
    Ciekawe dlaczego UOKiK sie np nie zainteresuje zmowa cenowa np w
    styropianie.
    Ostatnio kobieta z hurtowni mi mowila ze to widac jak jeden producent
    podniesie cene to zaraz wszyscy podnosza.

    Jedynie co to widac ze w niektorych materialach/wyrobach wszyscy
    dystrybutorzy bardziej sie trzymaja i nie opuszczaja tak cen jak przy
    welnie--> w welnie to widac ze te ceny katalogowe producenta to jest brane z
    sufitu plus numer buta prezesa.