  • Data: 2011-01-17 11:28:35
    Temat: Re: wilgotna ściana w piwnicy - szukam przyczyny
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vpf8f5aw4limig@sioux...

    > Cześć.. po sobotniej wizycie na budowie mam zmartwienie - poci mi się w
    > piwnicy jedna ściana. Jedna jedyna.. wszystkie inne suche a ta cała pokryta
    > rosą. Co dziwniejsze.. mokre jest wszystko co znajduje się przy tej ścianie.
    > [...]

    Dla lepszej diagnozy spróbuj pomierzyć temperatury ściany mokrej i ściany
    suchej.

    Szkoda że nie oznaczyłeś na planie gdzie znajduje się właz/otwór.
    (tam, gdzie wstawiona jest drabina).

    Jeśli ten otwór jest bliko tej mokrej ściany (a dalej od przeciwnej),
    jest prawdopodobne, że ciepłe powietrze (obecnie na dworze np +7) wpada
    właśnie na tę mokrą ścianę (i jej okolice) i na tych elementach
    wykrapla się wigloć.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.