  • Data: 2011-01-18 07:55:49
    Temat: Re: wilgotna ściana w piwnicy - szukam przyczyny
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-01-2011 o 19:06:04 news.onet.pl <z...@o...pl> napisał(a):

    > Jestem przed wyborem projektu dla siebie. Dzia?ke mam w?sk? a chcia?bym
    > domek z gara?em na dwa samochody.
    >
    > Czy mo?esz mi podaae jak twój projekt sie nazywa lub link do projektu w
    > internecie?

    Kilka rad na początek, bo widzę, żę dopiero zaczynasz na grupach:
    1. odpowiadaj pod cytowanym tekstem
    2. tnij niepotrzebne fragmenty
    3. fajnie że korzystasz z dedytkowanego czytnika a nie z bramki WWW, ale
    jeśli go
    odpowiednio nie skonfigurujesz to prędzej czy później ktoś Cię za to
    zbeszta.
    Jest wiele opisów, zobacz np. tutaj:
    http://krzaczory.pl/usenet/?id=12

    Jeśli zaś chodzi o projekt to jest on indywidualny. Ale pomysł na bryłę
    zaczerpnąłem
    z projektu Kryształ biura ING.
    http://www.projekty.ign.com.pl/?p=detail&id=136
    Jeśli znajdziesz jakiś projekt, ale będziesz chciał w nim zrobić sporo
    zmian to warto
    pomyśleć o projekcie indywidualnym, bo adaptacja projektu też kosztuje
    (szczególnie jeśli wymaga obliczeń konstrukcyjnych)

    --
    PZDR
    Shaman