  • Data: 2011-01-19 10:56:02
    Temat: Re: wilgotna ściana w piwnicy - szukam przyczyny
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 09:05, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Ewentualny wykop mnie przeraża. Żeby nie narażać się na osunięcie gruntu w

    Przesadzasz :-)

    > czasie kopania trzeba by rozwalić co najmniej 1,5m licząc od ściany.

    Zalezy jak bylo zageszczane..

    > Ręczne wykopanie też przyjemne nie będzie, ręczna robota. Zasypałem to tym
    > co akurat miałem - czyli kamienistą gliną. Pod samą wylewką jest wywrotka

    Ale na tym masz zbrojona wylewke betonowa na calosci ? Lepiej bylo
    zasypac piaskiem z zageszczaniem co 15cm i odrazu folia / styro /
    wylewka docelowa. Gliny nie zagescisz, a z czasem (jak np. wyschnie)
    moze sie skurczyc i wszystko Ci opadnie..

    > taniego kruszywa. Dla kopary to kilka godzin roboty - dla człowieka to
    > pewnie cały tydzień mordęgi.

    Cooooo? Te pare metrow to tydzien kopania ? Bez przesady, spokojnie w
    jeden dzien to wykopiesz :) Wiekszy problem bedzie ze skuciem kawalka
    tej wylewki ale dobry pikol i w pare godzin zrobisz ;)

    Musialbym Ci pokazac jaka dziurke moj sasiad wykopal pod studnie. 3mb
    gleboka, 2mb szeroka. W glinie takiej ze koparka mialaby bardzo ciezko
    - jak to zobaczylem to sie za glowe zlapalem :) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.