  • Data: 2011-01-20 08:57:55
    Temat: Re: wilgotna ściana w piwnicy - szukam przyczyny
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-01-2011 o 15:45:02 kiki <k...@k...net> napisał(a):

    > To ją kop. Problem się zrobi jak zaczniesz w niej oddychać albo
    > zaniesiesz coś wilgotnego.

    Na rozwiązania ostateczne (rozwalanie, odkopywywanie itd) jest jeszcze
    czas. Na razie będę obserował. To dobry pomysł, żeby wylać gorącą wodę do
    jakiejś plastikowej miski i zobaczyć co się będzie działo.

    Dzisiaj zmierzyłem temp. tej ściany, ściany zew. ocieplonej i ściany
    wewnętrznej. W zasadzie wszystkie mieściły się w tym samym rozrzucie
    wskazań termometru - pomiędzy 1,3-1,7 oC. Mierzyłem termometrem
    bezdotykowym (zabrałem dziecku :)), ma on tryb "Food" z zakresem
    -20..80oC. Próbowałem też termoparą perełkową z multimetru, ale
    rozdzielczość jest 1oC więc w ogóle nie pokazywało różnicy.

    --
    PZDR
    Shaman