  • Data: 2011-01-28 17:09:10
    Temat: Re: wiosna, wiosna ...
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ihufsr$gd7$1@mx1.internetia.pl...
    > Witaj.
    > (...)
    >
    > Święta racja.

    > Ale pomidory z własnej działki warto mieć.
    > Nawet jak się pryska przeciw chorobom, to z własnej działki lepsze niż ze
    > sklepu.

    Celowo o pomidorkach nie wspomniałem bo opcja nie była "zapodana" .
    zklarniowe czy polowe?
    Polowe w tym roku mogą być wyjątkowo opłacalne. W ubiegłym - niestety tylko
    praca a efekty mizerne. Pogoda, to jest determinant opłacalności, jeśli
    uprawa jest poza szklarniami ogrzewanymi (w miarę potrzeb). Tak jak z uprawą
    brzoskwiń i nektaryn. Dlatego nie bez kozery w Ps. zadałem pytanie o
    rejonizację ogrodu. Odp. niestety brak, mam nadzieję, że tylko chwilowo.

    Pozdrawiam rejonizacyjnie
    skryba