  • Data: 2013-06-16 20:08:58
    Temat: Re: wisnia -siewka
    Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 14:08:33 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:
    > W dniu 2013-06-16 13:50, Trybun pisze:
    Po dwu trzech latach to nawet chciałem je zlikwidować, bo

    > Być może że ta moja to odrost od korzeni.

    Wątpię, to raczej dzieło szpaków a raczej ich układu trawiennego.

    > Co do tej wiśni mojej, to wykazałam dużą cierpliwość, bo rośnie u mnie
    >
    > co najmniej 7 lat. Darowana była szczerze.

    Podstawową cechą ogrodnika sadownika to cierpliwość. Siekiera i piła to ostateczna
    jego porażka.

    > Poczekam jeszcze rok. Krycha.

    Poczekaj, a w międzyczasie albo będziesz korzystać z porady ignoranckiej odsyłającej
    Cię do forum "http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=34&t=62
    17" gdzie dwoje ignorantów opowiada o wybitnym sukcesie czyli zebranych robaczywych
    owocach, albo pójdziesz w kierunku jedynie słusznym np.
    http://nk.pl/#main#!q?photoviewer=[3445910,71] Jeśli poznasz fizjologię rośliny i
    podejmiesz trud stworzenia jej optymalnych warunków. to jej owocowanie będzie Twoim
    niezaprzeczalnym sukcesem. W sadownictwie, jak w górach "kto na skróty wędruje ten w
    łóżku nie nocuje"

    > "Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    > człowiekiem."

    Dlatego na przyszłość nie przyzywaj na tą grupę upiorów, ignorantów i troli.

    Pozdrawiam reminiscencyjnie
    skryba