  • Data: 2015-10-26 17:10:00
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 15:21:44 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    przyszloroczny budzet ukladalo towarzystwo od afer a nie reform, domyslam sie ze na
    nie głosowales.

    > Pierwszy z brzegu link.
    >
    > http://tnij.org/n0lyd60
    >
    > Ale tak, tak. Teraz będzie tłumaczenie, że się nie da, bo nie
    > spodziewali się, że budżet jest w tak opłakanym stanie. Ale skoro tak,
    > po co obiecywali?

    no i w porządku - padło słowo 100dni - to i ja na to czekam jak sie z tego wywążą.
    Ale gdyby sie okazalo ze a trupy w szafach to bede zdaje sie znacznie bardziej
    wyrozumialy niz lemingowa strona.
    Zdaję sobie sprawe ze najpierw trzeba posprzatac gnój po mafii.

    b.