    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: włączniki schodowe podwójne - warto?
    Date: Fri, 10 Aug 2012 10:00:28 +0200

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k026mg$6dh$1@news.dialog.net.pl...

    > Ja mam w wiatrołapie, toalecie, spiżarni, schodach, klatce czujniki ruchu.
    > To jest dopiero wygoda. Tylko trzeba np na schodach zaplanować tak aby nie
    > włączał się be potrzeby gdy obok się przechodzi.
    > W spiżarni i wiatrołapie niedawno wymieniłem na takie czujniki w gniazdach
    > bo wcześniej nie pomyślałem że tez może tam być czujnik ruchu.

    Nie ma mowy o takim rozwiązaniu. To ja jestem Panem sytuacji i ja decyduję,
    gdzie, kiedy i na ile włączę/wyłączę światło. Wiem, że dużo ludzi stosuje
    takie rozwiązania i sobie bardzo chwali, ale w moim przypadku to
    zdecydowanie odpada. Włączniki zaplanowałem w ten sposób, że z łatwością
    samemu da się sterować światłem według własnych potrzeb.

    W salonie na przykład mam włączniki w 3 różnych miejscach (wyjście na taras,
    wyjście do kuchni i wyjście do holu). Sterować tym za pomocą czujek ruchu?
    Bez przesady...