  • Data: 2010-09-30 12:15:20
    Temat: Re: wolnostajace vs do zabudowy...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie jakoś zdaje mi się, że te wolnostojące są droższe - od
    > jakichś 2,5 kzł...
    > Znalazłem nawet za ok 2 k, ale białą, a żona chce koniecznie inox... :-))).

    Inox dobry. Nie zgnije. Ale moze po czasie stracic estetyke (rysy,
    wgniecenia - dzisiejsze blachy jakies takie wiotkie robia :) ) Ale
    dobrze sie czysci, a jak sie juz porysuje to kawalek papieru sciernego
    bardzo elegancko go zmatowi :)

    Nie wiem jak tam u ciebie z pradem ale ja bym (dla siebie - wies )
    wzial indukcje plus gaz.
    Ale nie wiem czy nie masz urazy do sadzy z gazu...