  • Data: 2010-11-08 09:33:03
    Temat: Re: wóz boryny a zameldowanie
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Numeracja tego typu pojawiała się często na wsiach, w których nie
    > zarezerwowano numerów dla wolnych działek. Moi dalsi krewni mieli podobny
    > 'numer' z numerem. Wybudowali dom na działce za domem numer 8 a dostali
    > numer coś koło 260, bo akurat taki kolejny w gminie mieli.
    > Natomiast w 'mojej' wsi, w takich przypadkach przydzielane były numery z
    > dodatkami literowymi. Mój dom, kiedyś dostał numer 202a, bo był tuż za
    > numerem 202. Wujek wybudował się jeszcze kawałek dalej, więc logicznie
    > powinien dostać 202b lub 191a od innego sąsiada. Jednak dostał numer 203a
> [...]
    (...)

    a ja mam 2 U, pani przed emeryturą w urzędzie wcześniej nadała mi 2 S choć
    sąsiad od roku miał już taki numer:-) a że miał go od strony, gdzie go nie
    widać z mojej posesji to funkcjonowały rok 2 takie same adresy:-) dopiero
    jakaś praktykantka wyłapała przy robieniu porządków w papierach i przysłała
    pismo, poszedłem a nadal obsługiwała mnie ta przed emeryturą i chciała mi
    nadać 2 Ś :-) a ja jej że to nie zgodne z ustawą i musiałem zmieniać
    wszystkie dokumenty, US, kredyty itp., a co do lokacji, to ludzie błądzą, bo
    nie jest po kolei i na dodatek mieszkam praktycznie w mieście - lewa strona
    to miasto, a prawa wieś:-) znak z nazwą mojej miejscowości stoi 1 km
    dalej:-) i jak ktoś szuka to nie znajduje:-)

    --=olo=--