  • Data: 2019-10-01 15:29:57
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 września 2019 23:37:15 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >Rury takie mają ścianki od 4mm w
    > górę. SN4 ma grubość ścianki 4mm, SN8 już 4,7-4,8mm, SN10 6,2mm, a SN16
    > ponad 9mm.

    Daj znać ile w praktyce zamontowałeś rur SN10 czy SN16. O fi 160 piszemy przypominam
    Ja z sąsiadem zrobiliśmy ponad 200 metrowy odcinek przyłącza do mnie i do niego
    rurami niespienionymi SN10 lub SN12(teraz nie pamiętam dokładnie ale mam jeszcze
    jedną taka rurę i kilka kształtek to mogę sprawdzić dokładnie)Fi 200
    Daliśmy rade bez specjalistycznych narzędzi.
    Rury akurat takie kładliśmy bo z pewnych względów ten 200 metrowy odcinek kanalizy
    jest na głębokości zaledwie 15cm w najwyższym miejscu i na całym 200 metrowym odcinku
    jest tylko ok 10 spadku. Dodatkowo po tej drodze zdarza się ze jeżdżą 20 tonowe
    ciężarówki
    Rur tych nie miał wówczas żaden okoliczny sprzedawca a na zamówienie podawali
    zaporowe ceny. Sąsiad jechał więc aż do Piły bodajże i kupił bezpośrednio u
    producenta. Z racji tego cena nie zabiła nas.
    Było to robione wiosną 2007 roku i bezproblemowo działa do dzisiaj. A dwa lata temu
    kolejny sąsiad się do tego dołączył.