  • Data: 2011-08-15 19:23:28
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-15 08:28, Marcin Wajnert wrote:
    > Witam.
    >
    > Zabieram się za rozprowadzanie kanałów w suficie podwieszanym na parterze i
    > od razu chce podłączyć wszystko "na gotowo"...
    >
    > Nadszedł czas na zakup rekuperatora i znalazłem takie oto urządzenie:
    > http://www.e-rekuperatory.pl/rekuperatory_renovent.h
    tm

    > czy ktoś posiada coś takiego ?
    > co tym urządzeniu sądzicie ?
    >
    > ogolnie mile widziane za i przeciw.

    Na oczy nie widziałem rekuperatora. Jednak jestem w identycznej
    sytuacji. Ten Brink nie ma nagrzewnicy wstępnej a w wersji bez GWC może
    się przydać. Stąd odpadł, mimo bardzo wielu pochlebych opinii na forum
    muratora. Nawiasem mówiąc dosyć dobrze tam mówią o reku JanGaz.

    Wracając do Brinka... na dniach wyszedł nowy model Brink Excellent:
    http://allegro.pl/renovent-hr-400-brink-excellent-no
    wosc-i1754923948.html

    Ma nagrzewnicę, ponadto chwalą się, że mniej prądożerny i cichszy niż
    poprzednik. No i ma też sterownik z programatorem pracy

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info