  • Data: 2011-08-20 08:03:53
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:j2m4o6$bl$1@news.onet.pl...

    > Nooo, oczywista oczywistosc była na etapie projektu -a jak przyszło co do czego to
    kupiłem normalnie otwierane :/

    A ja sobie nie wyobrazam miec samych fixow, mimo ze oczywiscie mam WM.
    Wszystkie okna mam uchylno-rozwierne, fixa mam tylko jednego w
    drzwiach tarasowych (jedna czesc stala, druga przesuwna) ale to okno
    tak poprostu jest zbudowane i nie dalo sie inaczej :) I na wiosne /
    lato bardzo czesto wiekszosc okien mam uchylonych bo lubie - obok mam
    lasek i duzo spiewajacych ptaszysk i kumkajacych zab :)

    Much i komarow zero - moj pies ma kocie upodobanie w postaci polowania
    na wszystko co lata, bydlak wazy 40kg a dopada w pare sekund kazda
    upatrzona muche ;-)
    pozdr.

    --
    Adam